Szkolenia
Instytut Badań Społecznych i Mediów OKSYMORON tworzą specjaliści z wielu dziedzin, badacze, eksperci, a także praktycy. Współpracujemy też z licznym gronem specjalistów, wykładowców, szkoleniowców w zakresie, w którym prowadzimy działania. Naszym Klientom i Partnerom pomagamy rozwijać i doskonalić kompetencje, podnosić kwalifikacje personelu i poprawiać ich pozycję na rynku, poprzez dopasowane do ich potrzeb warsztaty i szkolenia.
Kadra Instytutu OKSYMORON, prowadząca warsztaty i szkolenia, to wykładowcy, eksperci, praktycy z wieloletnim doświadczeniem, zarówno co do własnych działań w obszarze komunikacji jak i liczby przeprowadzonych szkoleń dla różnych podmiotów – przedsiębiorstw, instytucji administracji, samorządu terytorialnego, polityków.
Szkolenia z zakresu Public Relations obejmują:
- relacje z mediami, budowanie działu komunikacji z mediami i szkolenia dla rzeczników prasowych,
- zarządzanie sytuacją kryzysu wizerunkowego
- komunikacja wewnętrzna organizacji, budowanie relacji wewnętrznych
- budowanie relacji z wykorzystaniem internetu w tym social mediów
- wystąpienia publiczne, wystąpienia przed kamerą i mikrofonem
- praca rzecznika prasowego
Szkolenia z zakresu komunikacji marketingowej obejmują:
- praca z klientem, komunikacja interpersonalna
- wizerunek osobisty, budowanie marki osobistej
- social media w komunikacji marketingowej
Szkolenia z zakresu zarządzania czasem obejmują:
- zarządzanie czasem
- budowanie i zarządzanie zespołem
Doradztwo
Znane porzekadło mówi, że „aby zobaczyć las trzeba z niego wyjść”, dlatego wielu naszych Klientów zwraca się do specjalistów Instytutu, o usługę doradczą, bo ekspert zewnętrzny niejednokrotnie może zobaczyć więcej i zanalizować problemy obiektywniej i z „chłodnym okiem”. We współpracy z managementem firmy, wypracowujemy sposoby na rozwiązanie problemów z którymi przedsiębiorstwo samo nie mogło się uporać.
Prowadzimy doradztwo w zakresie:
- Przygotowania strategii biznesowych, wzorniczych, rozwojowych,
- Polityki informacyjnej i budowania relacji z otoczeniem (interesariuszami zewnętrznymi oraz wewnętrznymi organizacji)
- Budowania relacji wewnętrznych, komunikacji i przepływu informacji
- przygotowania na sytuacje kryzysowe i zapobiegania im (dokumenty, procedury, monitoring)
- Marketingu politycznego – badania, analizy elektoratu, przygotowanie strategii, doradztwo personalne kandydatów, wykorzystanie social mediów i innych kanałów komunikacji, przygotowanie tekstów, materiałów audio i video na potrzeby kampanii, monitoring mediów
- Zarządzania sytuacją kryzysową (przygotowanie komunikatów – oświadczeń, materiałów prasowych), konferencji prasowych, spotkań, bieżące zarządzanie informacją, relacje z mediami, wykorzystanie social mediów w sytuacji kryzysowej, monitoring kryzysowy).