Szkolenia

Szkolenia

Members

Instytut Badań Społecznych i Mediów OKSYMORON tworzą specjaliści z wielu dziedzin, badacze, eksperci, a także praktycy. Współpracujemy też z licznym gronem specjalistów, wykładowców, szkoleniowców w zakresie, w którym prowadzimy działania. Naszym Klientom i Partnerom pomagamy rozwijać i doskonalić kompetencje, podnosić kwalifikacje personelu i poprawiać ich pozycję na rynku, poprzez dopasowane do ich potrzeb warsztaty i szkolenia.

Kadra Instytutu OKSYMORON, prowadząca warsztaty i szkolenia, to wykładowcy, eksperci, praktycy z wieloletnim doświadczeniem, zarówno co do własnych działań w obszarze komunikacji jak i liczby przeprowadzonych szkoleń dla różnych podmiotów – przedsiębiorstw, instytucji administracji, samorządu terytorialnego, polityków. 

Szkolenia z zakresu Public Relations obejmują:

  • relacje z mediami, budowanie działu komunikacji z mediami i szkolenia dla rzeczników prasowych, 
  • zarządzanie sytuacją kryzysu wizerunkowego
  • komunikacja wewnętrzna organizacji, budowanie relacji wewnętrznych
  • budowanie relacji z wykorzystaniem internetu w tym social mediów
  • wystąpienia publiczne, wystąpienia przed kamerą i mikrofonem
  • praca rzecznika prasowego

Szkolenia z zakresu komunikacji marketingowej obejmują:

  • praca z klientem, komunikacja interpersonalna
  • wizerunek osobisty, budowanie marki osobistej
  • social media w komunikacji marketingowej

Szkolenia z zakresu zarządzania czasem obejmują:

  • zarządzanie czasem
  • budowanie i zarządzanie zespołem
Szkolenia

Doradztwo

Members

Znane porzekadło mówi, że „aby zobaczyć las trzeba z niego wyjść”, dlatego wielu naszych Klientów zwraca się do specjalistów Instytutu, o usługę doradczą, bo ekspert zewnętrzny niejednokrotnie może zobaczyć więcej i zanalizować problemy obiektywniej i z „chłodnym okiem”. We współpracy z managementem firmy, wypracowujemy sposoby na rozwiązanie problemów z którymi przedsiębiorstwo samo nie mogło się uporać.



Prowadzimy doradztwo w zakresie:

  • Przygotowania strategii biznesowych, wzorniczych, rozwojowych,
  • Polityki informacyjnej i budowania relacji z otoczeniem (interesariuszami zewnętrznymi oraz wewnętrznymi organizacji)
  • Budowania relacji wewnętrznych, komunikacji i przepływu informacji
  • przygotowania na sytuacje kryzysowe i zapobiegania im (dokumenty, procedury, monitoring)
  • Marketingu politycznego – badania, analizy elektoratu, przygotowanie strategii, doradztwo personalne kandydatów, wykorzystanie social mediów i innych kanałów komunikacji, przygotowanie tekstów, materiałów audio i video na potrzeby kampanii, monitoring mediów
  • Zarządzania sytuacją kryzysową (przygotowanie komunikatów – oświadczeń, materiałów prasowych), konferencji prasowych, spotkań, bieżące zarządzanie informacją, relacje z mediami, wykorzystanie social mediów w sytuacji kryzysowej, monitoring kryzysowy).