![78165](http://oksymoron.org.pl/wp-content/plugins/revslider/public/assets/assets/dummy.png)
![](http://oksymoron.org.pl/wp-content/plugins/revslider/public/assets/assets/dummy.png)
![78165](http://oksymoron.org.pl/wp-content/plugins/revslider/public/assets/assets/dummy.png)
![](http://oksymoron.org.pl/wp-content/plugins/revslider/public/assets/assets/dummy.png)
![image](https://reactheme.com/products/wordpress/finbiz/wp-content/uploads/2022/11/01-1.png)
![image](https://reactheme.com/products/wordpress/finbiz/wp-content/uploads/2022/11/02-1.webp)
Fundacja OKSYMORON - Instytut Badań Społecznych i Mediów
Instytut Badań Społecznych i Mediów powstał z myślą o prowadzeniu badań i analiz dla wszystkich, którzy chcą spojrzeć fundamentalnie na przygotowanie do działań oraz realizacji celów, w oparciu empiryczne dane z zakresu komunikacji społecznej i medialnej, rynku, marketingu. Nasza działalność oparta jest o model finansowy non-profit.
- ekspertyzy THINK TANK
- plany strategiczne
- budowanie marki
- kampanie informacyjne, wyborcze
- badania społeczne i mediów
-
audyty komunikacyjne
i marketingowe
![](https://mediainfo.oksymoron.org.pl/wp-content/uploads/2022/10/poreba_zaokr.png)
Marek Poręba
Przewodniczący Rady Fundacji
-
Zadzwoń: + 48 737 137 086
![finbiz-small](https://oksymoron.org.pl/wp-content/uploads/2023/03/Snapshot_20.png)
2023
Konferencja
MEDIA INFO
Oglądnij transmisję z konferencji
CZYM SIĘ ZAJMUJEMY
Rozwój i szkolenia
Szkolenia medialne, komunikacyjne, negocjacyjne. Szkolenia dla rzeczników prasowych, osób działających w obszarach dezinformacji, social mediów.
Outsourcing
Obsługa medialna. Prowadzenie sztabów wyborczych. Prowadzenie obsługi medialnej
Konsultacje i wsparcie
Konsultacje związane z działaniami w obszarach budowania wizerunku, obsługi mediów. Wsparcie w zakresie budowania relacji społecznych i medialnych
I Konferencja Media Info w liczbach
Konferencja
Let’s discuss about how we can help make your business better
![](https://reactheme.com/products/wordpress/finbiz/wp-content/uploads/2022/10/goal.jpg)
![image](https://reactheme.com/products/wordpress/finbiz/wp-content/uploads/2022/10/goal-animation.jpg)
We know how to manage business globally
Best Business Consulting
Fusce condimentum mattis placerat odio donec lacus porta torquent, mauris gravida rutrum
24/7 Customer Support
Fusce condimentum mattis placerat odio donec lacus porta torquent, mauris gravida rutrum
PANELIŚCI
PROGRAM KONFERENCJI
O CZYM ROZMAWIAliśmy?
Fakt czy spiskowa teoria?
Żyjemy w świecie świadomie kreowanych nieprawdziwych informacji.
- Dezinformacja i manipulacja – zjawisko tylko globalne czy już również lokalne?
- Jaki procent w ogólnej masie informacji stanowią świadomie kreowane kampanie dezinformacyjne?
- Czy manipulacja i dezinformacja w zorganizowanej formie dotyka lokalnej Polski czy jest to tylko domena wielkiej polityki globalnej? Jak to postrzegają i jakie doświadczenia mają w tym obszarze dziennikarze, a jakie rzecznicy prasowi i samorządowcy?
![slide-img](https://oksymoron.org.pl/wp-content/uploads/2023/03/pobrane_zaokr.png)
dr Z.Chmielewski
moderator
Gdzie „tyka” bomba dezinformacyjna?
- Jaka jest rola dziennikarzy w kreowaniu i walce z dezinformacją?
- Czy public relations i jego przedstawiciele dezinformują? Dlaczego? Czy postulat opierania się na w pełni etycznym komunikowaniu to utopia, a jeśli tak, to dlaczego? Czy sięgać po nieetyczne chwyty w kampanii wyborczej?
- Jakie formy dezinformacji są zdaniem panelistów najgroźniejsze? Gdzie tyka bomba?
- Jakie formy przyjmuje i jakie wpływ może wywrzeć na opinie, np. decyzje elektoratu i postawy wyborców, dezinformacja w obszarze komunikacji lokalnej?
- Jak te zjawiska wpływają na komunikowanie samorządu terytorialnego i relacje z lokalnymi i regionalnymi mediami?
![slide-img](https://oksymoron.org.pl/wp-content/uploads/2023/03/poreba_zaokr.png)
M.Poręba
moderator
Saper dezinformacji czyli mechanizmy obronne i narzędzia walki z dezinformacją – realne możliwości czy myślenie życzeniowe?
- Czy można obronić się przed skutkami dezinformacji i manipulacji w sieci i mediach?
- Jakie metody i narzędzia można wykorzystać?
- Kto powinien się tym zajmować?
- Dezinformacja a obrona praw osobistych, ochrona przed szkalowaniem w sieci i mediach?
- Jak pogodzić taki kierunek myślenia z postulatem wolności słowa – filarem demokracji liberalnej?
- Wpływ dezinformacji na kampanie wyborcze i narzędzia obrony przed jej negatywnymi konsekwencjami.
![slide-img](https://oksymoron.org.pl/wp-content/uploads/2023/03/malogorzata_zaokr.png)
M. Kaczorowska
moderator
![about-finbiz](https://oksymoron.org.pl/wp-content/uploads/2023/03/grafika_panel2588.jpg)
![finbiz-small](https://oksymoron.org.pl/wp-content/uploads/2023/03/konferencja-media-info.png)
2023
Rzeszów
Konferencja Media Info
![](https://reactheme.com/products/wordpress/finbiz/wp-content/uploads/2022/10/02-1.png)
![image](https://reactheme.com/products/wordpress/finbiz/wp-content/uploads/2022/11/shape-3.webp)
![image](https://reactheme.com/products/wordpress/finbiz/wp-content/uploads/2022/10/shape.png)
Get in touch
-
Work and general inquiries +3509.120-8605
-
Assistance hours: Monday – Friday6 am to 8 pm EST
Post Address
-
Service Office 786 Dortans Ave, Otam Sites,
CA 36108, United States
-
Head Office 142 Drive Lane. USA