image
Badania społeczne i mediów

Najlepsze źródło

Budowania Strategii

Instytut Badań Społecznych i Mediów – OKSYMORON, powstał z myślą o prowadzeniu badań i analiz dla wszystkich, którzy chcą spojrzeć fundamentalnie na przygotowanie do działań oraz realizacji celów, w oparciu empiryczne dane z zakresu komunikacji społecznej i medialnej, rynku, marketingu. Nasza działalność oparta jest o model finansowy non-profit. Ekspertyzy naszego think-tanku, badania, raporty, mają wpływać na rozwój i osiąganie celów, przez różne podmioty w tym polityczne, pragnące w swoich działaniach bazować na wiedzy i naukowych badaniach rynku, konsumentów i społeczeństwa.

100 +
wykonanych Analiz
95 %
Skuteczności
Skuteczna strategia

Budujemy strategię

dla sukcesu

Proces podejmowania decyzji wymaga wiedzy o preferencjach klientów, wyborców, postawach uczestników rynku, trendach. Oksymoron to zespół badaczy, ekspertów w dziedzinie nauk społecznych, politologii, medioznawstwa, marketingu od lat pracujących nad tymi zagadnieniami. Instytut Badań Społecznych i Mediów prowadzi badania własne w tych obszarach, a także realizuje projekty badawcze na zlecenie naszych klientów.

Doświadczenie

Zespół uczestniczył w opracowaniu licznych strategii wizerunkowych dla samorządów, instytucji, przedsiębiorstw oraz kampanii wyborczych. Aktywnie uczestniczyliśmy w ramach kampanii w wyborach prezydenckich - uzupełniających w Rzeszowie (2021 r.) z pozytywnym wynikiem wyborczym.

Badania wewnętrzne dla firm

Badamy stan komunikacji wewnątrz organizacji, satysfakcja pracownicza, analizy struktury organizacyjnej, audyty wewnętrzne pod różnym kątem w zależności od sytuacji i potrzeb firmy

Badania społeczne

Badamy preferencje wyborcze, tworzymy analizę elektoratu i wiele innych.

Szkolenia

Oksymoron prowadzi też szkolenia i warsztaty dla kadry menedżerskiej i personelu, w tych dziedzinach praktyki biznesowej i komunikacyjnej.

Wsparcie

Współpracujemy i wspieramy przedsiębiorstwa, samorząd terytorialny i inne instytucje, w opracowywaniu planów strategicznych, budowaniu marki, rebrandingu. Pomagamy poprzez audyty komunikacyjne i marketingowe, zarządzanie zmianą lub zarządzanie w sytuacji kryzysowej.

Poznaj Nas

Instytut badań

Members
  • Badania ilościowe i jakościowe
  • Desk research, analiza danych wtórnych
  • Strategie komunikacyjne, brandingowe, marketingowe.
  • Outsourcing - biuro prasowe
  • Audyty, analityka oraz przygotowanie rekomendacji i działań naprawczych
  • Monitoring mediów
  • Public relations organizacji
  • Doradztwo wizerunkowe
  • Szkolenia medialne, wizerunkowe, komunikacji interpersonalnej, public relations
  • Doradztwo w zakresie marketingu politycznego (w tym kampanie wyborcze)
  • Strategie wyborcze, prowadzenie działań związanych z doradztwem politycznym, PR
Nasze działania

Przeprowadzone badania

Samorządy wobec dezinformacji

W 2022 roku przeprowadziliśmy badanie "Samorządy wobec dezinformacji", w...
Więcej szczegółów
image
1000 +
skutecznych Rozwiązań
image
10 +
Ekspertów
image
15 +
Partnerów
Zapisz się na konsultację

Wspólnie

znajdziemy rozwiązanie

Instytut posiada status fundacji czyli organizacji non-profit co umożliwia zastosowanie elastycznych, dogodnych dla obu stron rozliczeń. Usytuowanie Instytutu w Rzeszowie, z dala od centrów politycznych może być zaletą zwłaszcza w odniesieniu do działań z zakresu marketingu politycznego. Nasze działanie prowadzimy z zachowaniem najwyższych standardów poufności oraz zachowania bezpieczeństwa danych.