Szkolenie dla osób odpowiedzialnych za komunikację, promocję, współpracę z mediami w przestrzeni online/offline

Odkryj tajniki skutecznego przekazu w mediach

Rozwijaj swoje umiejętności komunikacyjne na szkoleniu dedykowanym pracownikom firm oraz organizacji odpowiedzialnym za komunikację i promocję. Nasz program doskonali techniki przekazu, zarówno w tradycyjnych, jak i nowoczesnych mediach. Oferujemy elastyczność cenową, dopasowaną do liczby uczestników, aby zapewnić najkorzystniejsze warunki dla Twojej firmy. Zdobądź umiejętności, które przyniosą efektywne wyniki komunikacyjne – zapisz się już dziś!

Szkolenie
"Komunikacja w Mediach"

Jesteś zdecydowany? Masz dodatkowe pytania?

Wypełnij formularz Odezwiemy się do Ciebie!


    Poznaj mentorów

    mgr Marek Poręba

    Ekspert ds. dezinformacji, komunikacji z mediami, uczestnik certyfikowanych szkoleń w ramach walki z dezinformacją organizowanych przez Parlament Europejski, doktorant Wydziału Komunikacji Społecznej i Mediów WSiZ Rzeszów, członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.

    mgr inż. Bartłomiej Inglot

    Ekspert w zakresie mediów społecznościowych, analityki obszarów online, certyfikowany współpracownik Google w zakresie tworzenia kampanii informacyjnych, analityk content marketing.

    Plan szkolenia:

    Czas trwania: 2 dni (16h) Tematyka: 7 modułów

    Dzień 1

    Czas trwania: 8h Tematyka: 4 moduły

    1. Jak skutecznie prowadzić komunikację
    2. Bariery prowadzenia komunikacji
    3. Metody pozyskania zasięgu organicznego
    4. Narzędzia komunikacji
    5. Skuteczne formy przekazu
    6. Kampanie reklamowe, grupy docelowe

    1. Proces budowania przekazu
    2. Wykorzystanie kanałów komunikacji
    3. Formułowanie treści

    1. Model zachowań
    2. Sztab kryzysowy
    3. Proces komunikacji wewnętrznej

    1. Narzędzia komunikacji długookresowej
    2. Proces monitorowania przekazów
    3. Analiza zwrotna

    Dzień 2

    Czas trwania: 8h Tematyka: 3 moduły

    1. Dobre i złe praktyki komunikacji
    2. Narzędzia komunikacji z mediami
    3. Prawidłowe tworzenie komunikatów prasowych

    1. Skuteczna promocja Spółki
    2. Narzędzia promocji online
    3. Skuteczne formy i kanały komunikacji

    1. Rodzaje dezinformacji
    2. Źródła dezinformacji
    3. Metody skutecznego działania do walki z dezinformacją
    4. Narzędzia do walki z dezinformacją
    5. Marka przedsiębiorstwa jako źródło ataku
    6. Proces neutralizowania hejtu personalnego, globalnego

    O nas

    Jesteśmy Instytutem Badań Społecznych i Mediów. Prowadzimy również szkolenia wizerunkowe, a także badania ilościowe i jakościowe. Współpracujemy z Instytutem Monitorowania Mediów oraz Instytutem IBRiS. Dezinformacja i hejt to jedne z największych problemów XXI wieku. Pokazujemy jak działać w obszarze mediów i jak bronić się przed dezinformacją i hejtem. Zapraszamy do kontaktu, by dowiedzieć się więcej i nawiązać z nami współpracę.

    Opinie zadowolonych klientów

    Review Text

    Testimonial #1 Designation

    Review Text

    Testimonial #2 Designation

    Review Text

    Testimonial #3 Designation

    Nasze marki:

    Nasze marki: