Fundacja OKSYMORON - Instytut Badań Społecznych i Mediów
Instytut Badań Społecznych i Mediów powstał z myślą o prowadzeniu badań i analiz dla wszystkich, którzy chcą spojrzeć fundamentalnie na przygotowanie do działań oraz realizacji celów, w oparciu empiryczne dane z zakresu komunikacji społecznej i medialnej, rynku, marketingu. Nasza działalność oparta jest o model finansowy non-profit.
- ekspertyzy THINK TANK
- plany strategiczne
- budowanie marki
- kampanie informacyjne, wyborcze
- badania społeczne i mediów
-
audyty komunikacyjne
i marketingowe
Marek Poręba
Przewodniczący Rady Fundacji
-
Zadzwoń: + 48 737 137 086
2023
Konferencja
MEDIA INFO
Oglądnij transmisję z konferencji
CZYM SIĘ ZAJMUJEMY
Rozwój i szkolenia
Szkolenia medialne, komunikacyjne, negocjacyjne. Szkolenia dla rzeczników prasowych, osób działających w obszarach dezinformacji, social mediów.
Outsourcing
Obsługa medialna. Prowadzenie sztabów wyborczych. Prowadzenie obsługi medialnej
Konsultacje i wsparcie
Konsultacje związane z działaniami w obszarach budowania wizerunku, obsługi mediów. Wsparcie w zakresie budowania relacji społecznych i medialnych
I Konferencja Media Info w liczbach
Konferencja
Let’s discuss about how we can help make your business better
We know how to manage business globally
Best Business Consulting
Fusce condimentum mattis placerat odio donec lacus porta torquent, mauris gravida rutrum
24/7 Customer Support
Fusce condimentum mattis placerat odio donec lacus porta torquent, mauris gravida rutrum
PANELIŚCI
PROGRAM KONFERENCJI
O CZYM ROZMAWIAliśmy?
Fakt czy spiskowa teoria?
Żyjemy w świecie świadomie kreowanych nieprawdziwych informacji.
- Dezinformacja i manipulacja – zjawisko tylko globalne czy już również lokalne?
- Jaki procent w ogólnej masie informacji stanowią świadomie kreowane kampanie dezinformacyjne?
- Czy manipulacja i dezinformacja w zorganizowanej formie dotyka lokalnej Polski czy jest to tylko domena wielkiej polityki globalnej? Jak to postrzegają i jakie doświadczenia mają w tym obszarze dziennikarze, a jakie rzecznicy prasowi i samorządowcy?
dr Z.Chmielewski
moderator
Gdzie „tyka” bomba dezinformacyjna?
- Jaka jest rola dziennikarzy w kreowaniu i walce z dezinformacją?
- Czy public relations i jego przedstawiciele dezinformują? Dlaczego? Czy postulat opierania się na w pełni etycznym komunikowaniu to utopia, a jeśli tak, to dlaczego? Czy sięgać po nieetyczne chwyty w kampanii wyborczej?
- Jakie formy dezinformacji są zdaniem panelistów najgroźniejsze? Gdzie tyka bomba?
- Jakie formy przyjmuje i jakie wpływ może wywrzeć na opinie, np. decyzje elektoratu i postawy wyborców, dezinformacja w obszarze komunikacji lokalnej?
- Jak te zjawiska wpływają na komunikowanie samorządu terytorialnego i relacje z lokalnymi i regionalnymi mediami?
M.Poręba
moderator
Saper dezinformacji czyli mechanizmy obronne i narzędzia walki z dezinformacją – realne możliwości czy myślenie życzeniowe?
- Czy można obronić się przed skutkami dezinformacji i manipulacji w sieci i mediach?
- Jakie metody i narzędzia można wykorzystać?
- Kto powinien się tym zajmować?
- Dezinformacja a obrona praw osobistych, ochrona przed szkalowaniem w sieci i mediach?
- Jak pogodzić taki kierunek myślenia z postulatem wolności słowa – filarem demokracji liberalnej?
- Wpływ dezinformacji na kampanie wyborcze i narzędzia obrony przed jej negatywnymi konsekwencjami.
M. Kaczorowska
moderator
2023
Rzeszów
Konferencja Media Info
Get in touch
-
Work and general inquiries +3509.120-8605
-
Assistance hours: Monday – Friday6 am to 8 pm EST
Post Address
-
Service Office 786 Dortans Ave, Otam Sites,
CA 36108, United States
-
Head Office 142 Drive Lane. USA