Jarosław Reczek

Samorządowiec, ekspert z dziedziny marketingu turystycznego. Od ponad 20 lat związany z administracją, wcześniej w kilku korporacjach. Karierę zawodową zaczynał od dziennikarstwa – Polskie Radio Rzeszów a następnie RMF FM (pierwszy dyrektor oddziału w Rzeszowie), współpracował również z TVP oraz kilkoma tytułami prasowymi. W latach 2002-2003 koordynował kampanię informacyjną przed referendum w sprawie członkostwa Polski w UE w Województwie Podkarpackim (jeden z największych wzrostów poparcia w Polsce na przestrzeni roku!). W latach 2011-2015 jako dyrektor Departamentu Promocji i Turystyki (następnie także Sportu i Współpracy Międzynarodowej) Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego był odpowiedzialny za wdrożenie marki regionalnej „Podkarpackie. Przestrzeń otwarta”. Jako nadzorujący merytorycznie, a następnie prezes Podkarpackiej Regionalnej Organizacji Turystycznej (2013-2015) przeprowadził rebranding oraz przebudował formułę funkcjonowania regionalnej DMO, która w tym czasie zrealizowała ponad 20 projektów z dziedziny marketingu turystycznego. Stale współpracuje z licznymi organizacjami pozarządowymi, przede wszystkim z branży turystyki i rozwoju regionalnego. W przeszłości także wykładowca akademicki na kierunkach związanych z turystyką, min. na Uniwersytecie Rzeszowskim i w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Współautor kilkunastu dokumentów strategicznych o zasięgu regionalnym i ponadregionalnym. Pasjonuje się podróżami, regularnie stara się rozwijać wiedzę i warsztat sommelierski.